Wózek Graco Symbio + Gondola Drive

Opis produktu Wózek Graco Symbio + Gondola Drive

Wózek wielofunkcyjny Symbio można w łatwy sposób przekształcić z wózka głębokiego w wózek spacerowy. Łatwy montaż gondoli zapewniony dzięki systemowi Click. W gondoli można przewozić maluchy do 10 kg wagi. Siedzisko spacerowe wyposażone w pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa i barierkę ochronną. Wózek posiada praktyczny hamulec centralny, umieszczony przy rączce. Dziecko może podróżować w wózku zarówno przodem, jak i tyłem do kierunku jazdy – wystarczy przełożyć rączkę. Wózek posiada homologację. Występuje w kolorach Moon i Chili Red.

image

CECHY PRODUKTU
Bezpieczeństwo:

- centralny hamulec na koła znajdujący się przy rączce wózka,
- barierka ochronna,
- pasy bezpieczeństwa – pięciopunktowe.

Komfort:
- pompowane koła,
- solidny stelaż,
- zawieszenie sprężynowe,
- przekładana rączka – dzięki temu dziecko może jechać zarówno przodem, jak i tyłem do kierunku jazdy,
- przednie koła – obrotowe, z możliwością blokowania do jazdy na wprost,
- łatwy demontaż – wózek składany jedną ręką,
- budka regulowana,
- regulowany zagłówek w gondoli,
- gondola zaopatrzona w przenośny uchwyt,
- siedzisko spacerowe wyścielone miękkim tworzywem,
- oparcie spacerówki regulowane na 3 poziomach,
- praktyczny kosz na zakupy,
- gondola przeznaczona do przewożenia dzieci do 10 kg,
- łatwy montaż gondoli na stelażu – dzięki systemowi Click,
- z tyłu budki znajduje się siateczka wentylacyjna,
- gondola posiada zestaw pasów, dzięki którym można w niej przewozić dziecko na tylnym siedzeniu auta.

Utrzymanie:
- gondola wyścielana materiałem odpornym na zabrudzenia.

AKCESORIA DODATKOWE
- adapter do fotelika Logico S HO Deluxe,
- gondola DRIVE,
- osłonka przed wiatrem do gondoli,
- folia przeciwdeszczowa.

WYMIARY
- wózek rozłożony ( dł./szer./wys.): 79 x 58 x 100 cm
- wysokość po złożeniu: 35 cm
- waga: 7,5 kg

Opinie o produkcie Wózek Graco Symbio + Gondola Drive

5 gwiazdek
24 głosy
4 gwiazdki
1 głos
3 gwiazdki
0 głosów
2 gwiazdki
0 głosów
1 gwiazdka
1 głos

Średnia ocen:

5/5
Napisz swoją opinię
Pomóż innym podjąć właściwą decyzję
~mellinka
4/5

Mi odpowiada ten wózek. Często spaceruję z dzieckiem, nieraz musze zrobić zakupy i nie ma problemu. Kosz na zakupy jest dość pojemny, wózkiem się łatwo manewruje, nawet w wąskich przejściach. ogólnie waga wózka nie jest zdyt duża i sama daję radę podnieść wózek i go przenieść :D a nie należe do herod bab :) Mój synek często zasypia w wózku, a to sprężynowe zawieszenie się doskonale sprawdza:)

~Nabbiruu
5/5

Polecam, dobry zakup. Wózek stabilny i bezpieczny. W mieście idealny. Mieszkam w bloku, na czwartm piętrze (bez windy), no i codziennie znoszę i wnoszę wózek z dzieckiem. fakt, nie jest to zbyt komfortowe, ale też bez przesady. Spokojnie dam rady go wtarabanić do mieszkania. wózek zadziwjająco lekki, jak na swoje parametry. Dużym plusem jest gondola, w której można przewozić dzieci na siedzeniu auta. Dzięki temu nie musimy na razie kupować fotelika...

~mirraa
5/5

Hej, kupiliśmy ten wózek z mężem, bo nie było nas stać na droższy, a nie chcieliśmy brać używanego. no i jesteśmy bardzo zadowoleni. zależało nam na tym, by wózek miał ten centralny hamulec, bo uważamy że jest lepszy (my, czyli ja i mąż). poręczna jest też ta rączka. W innych wózkach, żeby maluch mógł podróżować przodem i tyłem do kierunku jazdy, trzeba przekładać całą górę, a tu wustarczy tylko rączkę przełożyć. Wózek oceniam na 5 gwiazdek - mi bardzo podpasował.

~mmikserr
1/5

Żałuję zakupu, trzeba było dołozyć trochę i mieć wypasiony wózek, a nie ścibić na ten. Fakt, cena zachęcała, ale wolę wózki 3 w 1. ogólnie stelaż wygląda tak jakby miał się rozpaśc, nie wiem jak długo posłóży naszemu maluchowi. w zasadzie dziecko nei narzeka (tzn. nie płacze), ale trudno się wózek prowadzi po wyboistym terenie lub ścieżkach polnych. Nie polecam zakupu, jeżeli ktoś mieszka na wsi lub pod miastem.

~mama madzi
5/5

Mój Symbio to najlepszy wybór jakiego dokanalismy z mężem. Poprzedni wózek był duzy i toporny, bardzo cięzki. teraz mam lekki a tak jak chciałam na pompowanych dużych kółkach . Wygląda bardzo masywnie i porządnie. Widać, że dobrze wykonany
Bardzo fajna tapicerka, łatwo ją czyścic.
Przekąłdanie rączki to wspaniały pomysł, bardzo nam odpowiada, w każdej chwili bez wyjmowania mogę zmienić stronę dziecka
świetny, na 5 gwiazdek

~Klaudi
5/5

Graco Symbio w wersji głeboko spacerowej to dobry wybór. U nas zdecydowanie sprawdza się. Gondola jest duża i głeboka a do tego lekka i łatwo sie zdejmuje. Duża budka nie budzi dziecka przy składaniu
No i spaceróka fajna. Dopiero wiosną się przesiądziemy ale już sie nie mogę doczekać
koszyk tylko ten na zakupy by mógł byćtrochę większy ale w sumie mam torbę
Dla mnie swietny i taką dam ocenę

~
5/5

Porządny wózek wykonany z dobrej jakości materiałów - dzięki temu otrzymujemy fajny, bardzo funkcjonalny produkt dla naszego maluszka. Również wygląd zasługuje na uwagę. Fajne są rączki przy poszczególnych elementach mkontowanych na stelażu, pozwala to na wyjmowanie np gondoli razem z maluszkiem i przenoszenie jej bez budzenia.

~emilia.85
5/5

Wózek Graco Symbio z gondolką Drive to świetny wybór.
Gondola jest bardzo wygodna. łatwo montuje się na stelażu, ciepła ale oddychająca , na każda chyba porę roku idealna.
Spacerówka i z wyglądu i w użyciu bardzo porządna i dobra, zasługuje na jedną z najwyższych ocen. Bardzo polecam ten wózek

~edytas
5/5

Fajny produkt, połączenie gondoli, spacerówki dla mnie jak najbardziej super. Zawsze chciałąm wózek na dłużej ten mi to umożliwia. Jest stabilny, leciutki, ma ładny kolor. Bardzo łatwo się go składa i demontuje gondolę.

~Emilia.młoda.mama
5/5

jestem zadowolona z zakupu tego akurat wózka, wspaniale nam się sprawdza, mogę śmiało polecić innych szukającym świetnego wózka mamom !

~Julita776
5/5

Jestem mama po raz drugi więc mmiałam przed zakupem wózka sciśle okreslone wobec niego wymagania. Graco Symbio je spełnił i mile mnie zaskoczył i jakościa jazdy i funkcjonalnoscią. Najbardziej cenie sobie szybka zmianę pozycji dziecka wobec rodzica dzięki przekładanej rączce. Chwale sobie ten wózek

~Mariolka S.
5/5

Świetny wózek a zatem dla mnie świetny wybór. Szukałam wózka nowoczesnego z wyglądu, ciekawego a równocześnie wygodnego i komfortowego dla córci i dla mnie. Symbio w tym względzie jest najlepszy! Porównywałam i oglądałam wiele wózków, żaden inny mnie tak nie zachwycił wyglądem i funkcjonalnością. W dodatku nie tylko dobrze wygląda ale sprawdza sie. Polecam

~AgatkowaMAma
5/5

Bardzo ładny wózek z wyglądu, taki nowoczesny a zarazem bardzo bezpieczny.
Spężynowe zawieszenie okazało się świetnym wynalazkiem jak na nasze wyboiste drogi i zdał egzamin tej zimy. A przekładana rączka to już w ogóle wyróżnia naszego Symbio spośród spacerówek

~MamaMałegoMisia
5/5

no kochane mamusie kupiliśmy właśnie Symbio i powiem szczerze że nie różni się wyglądem od tego ze zdjęcia, kolory równie żywe. Opinie na ich temat są rózne ja powiem jedno- spisuje się dobrze jak narazie. Mamy go juz ze 7 miesięcy i dalej zachwyca.Dzieciaczkowi wygodnie, mnie się nim bardzo dobrze jeździ. MA dobre zawieszenie i jest przy tym niebywale lekki jak na wózek. Ja śmiało polecam

~bejeczna
5/5

dla mnie Symbio to taki wózeczkowy ideał...ma w sobie wszystko czego szukałam w wózku dla córeczki:
mało waży, łatwy w składaniu, łatwo się montuje poszczególne elementy wózka dzięki systemowi one click, ma przekładana rączkę dzięki czemu można mieć dziecko przodem lub tyłem do kierunku jazdy...to sie mamunie świetnie sprawdza na spacerze. Koła i zawieszenie na każda nawierzchnię więc polecam każdemu. Gdybym kupowała jeszcze raz wózek byłby to też symbio

~maruszka
5/5

Graco \symbio z godolka Drive uważam za strzał w dziesiątke. jeśli moja opinia może sie jakiejś mamusi przysłużyć polecam serdecznie. piszcie kochane chętnie opowiem choć lepiej samemu obejźeć w sklepie i pojeździć...mnie to przekonało do wyboru. i był słuszny leciutki, precyzyjnie wykonany i tak urokliwy wózek. Spacery nim to bajka

~napol-leonka
5/5

Symbio Graco z gondolą Drive dla mnie- bardzo dobrej klasy wózek. Fajnie sie nim jeździ, bardzo łatwo zamontować na stelażu gondolę i jest dobrze w niej malucha przewozić, to duże uproszczenie dla często przemieszczających się samochodem rodziców takich jak ja

~LolkaFasolka
5/5

My tez mamy tego Symbio i tez wybrałam gondolkę drive do wózka.Zakup jak najbardziej trafiony bo wygoda z tym Symbio niebywała, świetnie się go prowadzi, jest leciutki, materiały zdrowe dla malucha, łatwo sie go składa noi ta obracana rączka chroniąca malucha przed wiatrem czy nadmiernym słońcem.

~żanetkaP
5/5

Symbio dla mnie to zdecydowanie najlepszy wózek jaki mogłam kupic, gdyby przyszło mi kupowac jeszcze raz zdecydowanie wybrałabym ten sam model:) dlatego go polecam bo spisuje się super. Ma małą wage, dobre zawieszenia, pompowane koła a nie wyobrażam sobie wózka z innymi. No i dodatkowo ta przekładana rączka dzięki której zmieniam kierunek prowadzenia wózka. Super

~renatkaK
5/5

Piękny, płynnie jeździ a do tego wszystkiego rewelacyjne koła bo pompowane i zawieszenie sprężynowe dzięki któremu spacery z synkiem przestały być dla mnie takim koszmarem:)

~agatka25
5/5

Symbio jednak co pompowane koła to komfort jazdy i nie wmówi mi nikt że jest inaczej bo miałam juz wózek poprzedni z kołami piankowymi i dziś widze różnicę.Symbio do tego ładnie wygląda, to bardzo nowoczesny wózek i praktyczny

~poprostumagdzia
5/5

Dla mnie idealne rozwiązanie dla nowoczesnej mamy- w tym wózku znalazłam wszystko czego szukałam. Jest bezpieczny, funkcjonalny, lekko jeździ i dzięki obracanej rączce zmieniam kierunek jazdy wózka w dowolnym dla siebie momencie i ta opcja uwierzcie sprawdza się

~mata23
5/5

od nas wielki pozytyw. wóżek zdecydowanie zasługuje na najlepsze oceny- lekki, bezpieczny, bardzo wygodny i prosty w obsłudze. Ja jestem zachwycona

~kropeczka133
5/5

BDB wózeczek pod wieloma względami. Przekładana rączka to już wogóle coś. No i takie łatwe składanie. Prowadzi się też BDB. Jestem zadowolona

~malinkowa
5/5

Dla mnie idealny wózek...taki jaki chciałam bo niewiele waży, ma dmuchane koła i dobrą amortyzację a dla mnie to była podstawa. No i kompaktowe rozmiary po złożęniu

~NAtalyy
5/5

Uwielbiam nasz Symbio bo jest śliczny i pasuje do naszej małej królewny. A spacerki nim to czysta przyjemność

Inne produkty z kategorii Wózki wielofunkcyjne

Wózek Baby Jogger City Select

Wózek Baby Jogger City Select

Wózek City Select unikatowy wózek wielofunkcyjny charakteryzujący się zarówno sportową, jak i wyrafinowana stylistyką. W...

Sklep:
4KIDS S.C.
4/5 31 Opinii
1 839,00 zł
Wózek Inglesina Avio + Gondola

Wózek Inglesina Avio + Gondola

Wózek Avio plus Gondola to doskonały zestaw spacerowy stworzony z myślą o nowoczesnych rodzicach i wygodzie ich dzieci....

Sklep:
4KIDS S.C.
4/5 12 Opinii
2 025,00 zł
Wózek Implast Europa Ecoline

Wózek Implast Europa Ecoline

Wózek Europa Ecoline od firmy Implast, to przepiękny produkt, idealny dla rodziców ceniących sobie elegancję, stylowy wygląd...

Sklep:
BoboWózki.pl
5/5 2 Opinie
1 348,00 zł
Wózek Jane Rider Reverse + Gondola

Wózek Jane Rider Reverse + Gondola

Wózek Rider Reverse + Gondola to nowoczesna spacerówka firmy Jane, sprzedawana w zestawie z komfortową gondolą Transporter....

Sklep:
4KIDS S.C.
4/5 13 Opinii
2 500,00 zł
Wózek Silver Cross Balmoral

Wózek Silver Cross Balmoral

Balmoral to piękny, ekskluzywny wózek dla dzieci, wyprodukowany przez firmę Silver Cross. Utrzymano go w klasycznym...

Sklep:
4KIDS S.C.
4/5 10 Opinii
7 800,00 zł
Wózek Bebe Confort Elea

Wózek Bebe Confort Elea

Wózek Elea to nowoczesne i komfortowe urządzenie. Wykonany jest w nowoczesnej stylice. Poza tym jest lekki i wielofunkcyjny. Po...

Sklep:
Tosia.pl
4/5 16 Opinii
1 335,00 zł
Wózek Implast Bolder SD Wave

Wózek Implast Bolder SD Wave

Wózek spacerowy Bolder SD Wave to nowoczesny wózek spacerowy, sprzedawany w zestawie z gondolą. Wózek posiada bardzo ciekawą...

Sklep:
Tosia.pl
4/5 11 Opinii
1 499,00 zł