Szkolenie „Użyteczność (usability) czyli jak efektywniej tworzyć serwisy WWW oraz sklepy internetowe”

Opis usługi Szkolenie „Użyteczność (usability) czyli jak efektywniej tworzyć serwisy WWW oraz sklepy internetowe”

Szkolenie „Użyteczność (usability) czyli jak efektywniej tworzyć serwisy WWW oraz sklepy internetowe” pokazuje, w jaki sposób przebić się na rynku internetowym w dziale sprzedaży, który staje się coraz bardziej powszechny i konkurencyjny. Zajęcia są przeznaczone dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w e-commerce, menedżerów dużych sklepów internetowych oraz menedżerów i dyrektorów firm, które chcą rozpocząć swoją działalność w e-commerce.

Szkolenie prowadzi prezes zarządu Divante, który jest też cenionym trenerem ze sprzedaży online. Jego zajęcia opierają się na metodzie prezentacji multimedialnej, wykładu, prowadzenia dyskusji, ćwiczeń case study oraz warsztatowych. Organizator zapewnia lunch oraz serwis kawowy w czasie spotkania oraz dostęp do wydrukowanych i elektronicznych materiałów dydaktycznych. Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający jego udział w zajęciach.

Czas trwania szkolenia

Szkolenie trwa 1 dzień.

Cel szkolenia

Uczestnicy dowiedzą się, czym są użyteczność i konwencja, a także nauczą się analizować je pod względem użytkowników serwisu. Poznają zasady, którymi powinni kierować się przy zakładaniu sklepu internetowego i projektowaniu jego strony WWW. Dowiedzą się, jak charakteryzować potencjalnych klientów i użytkowników serwisu, aby zwiększyć atrakcyjność sklepu. Ponadto nauczą się prawidłowo opisywać i prezentować oferowane produkty i usługi. Zaprojektują interesujące, ale jednocześnie łatwe w obsłudze aplikacje na stronie internetowej firmy.

Program szkolenia

- zasady użyteczności oraz pojęcie konwencji,
- projektowanie stron internetowych a psychologia odbiorców,
- działanie wyszukiwarek internetowych,
- budowa serwisu internetowego,
- nawigacja na stronie internetowej,
- charakterystyka użytkowników serwisów internetowych,
- potrzeby użytkowników,
- sklep internetowy i prezentacja produktów,
- ułatwienie zakupów online,
- błędy w sklepie internetowym, sposoby ich monitorowania i korygowania,
- projektowanie serwisu sklepu internetowego z nastawieniem na użytkownika.

Dodatkowe informacje

Jeśli zainteresowany zajęciami zapisze się na nie minimum 21 dni przed ich rozpoczęciem, zapłaci mniej za szkolenie. Osoby, które prenumerują magazyn „Marketer+” otrzymują rabat w wysokości 10% lub 20%.

Lokalizacja

CONCEPT LABS
Horizon Plaza
Wejście A, 5 piętro
ul. Domaniewska 39a
02-675 Warszawa

Położenie na mapie Szkolenie „Użyteczność (usability) czyli jak efektywniej tworzyć serwisy WWW oraz sklepy internetowe”

Opinie o usłudze Szkolenie „Użyteczność (usability) czyli jak efektywniej tworzyć serwisy WWW oraz sklepy internetowe”

Nikt jeszcze nie napisał opinii.

Inne usługi z kategorii E-Marketing

Kurs Google Adwords

Kurs Google Adwords

Kurs Google Adwords jest skierowany do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności z zakresu szeroko pojętej reklamy w...

Warszawa, woj. mazowieckie

0/5 0 Opinii
Kontakt
Szkolenie "E-marketing, TRENDY"

Szkolenie "E-marketing, TRENDY"

Szkolenie "E-marketing, TRENDY" skupia się na zapoznaniu uczestników z wiedzą i umiejętnościami z zakresu marketingu...

Warszawa, woj. mazowieckie

0/5 0 Opinii

Rabat 10% na hasło abcNauka.pl

Kontakt
Szkolenie z reklamy internetowej

Szkolenie z reklamy internetowej

Szkolenie z reklamy internetowej skupia się na zagadnieniach związanych z promowaniem firmy w Internecie. Adresatami zajęć są...

Warszawa, woj. mazowieckie

0/5 0 Opinii

Rabat 10% na hasło abcNauka.pl

Kontakt