Szkolenie „Skuteczny e-marketing”

Opis usługi Szkolenie „Skuteczny e-marketing”

Szkolenie „Skuteczny e-marketing” skupia się na zapoznaniu uczestników z wiedzą i umiejętnościami z zakresu korzystania z Internetu w celach reklamowania usług oraz powiększenia zysków firmy. Zajęcia adresowane są do wszystkich, którzy interesują się tym zagadnieniem oraz do tych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i osiągnąć sukces w życiu zawodowym. Organizator zapewnia wysoki poziom nauczania oraz profesjonalną kadrę trenerską.

Czas trwania szkolenia

Szkolenie trwa 2 dni/12 h.

Cel szkolenia

Uczestnicy nauczą się korzystania z Internetu w sposób, który pozwoli im powiększyć zyski firmy. Dowiedzą się, na czym polega skuteczna kampania reklamowa w sieci internetowej oraz jaki ma ona wpływ na potencjalnego klienta. Poza tym poznają, czym jest marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz jak go wykorzystać do promocji firmy. Nauczą się tworzyć kampanię AdWords oraz administrować jej funkcjonowaniem. Ponadto kursanci dowiedzą się, jak ważne jest posiadanie własnej strony internetowej, jej wysokie pozycjonowanie oraz optymalizacja. Uczestnicy zajęć dodatkowo nauczą się tworzenia skutecznych e-maili marketingowych, a także korzystania z social media i banerów w celach promowania swoich usług.

Program szkolenia

- pojęcie e-marketingu oraz jego zastosowanie,
- zagadnienie reklamy internetowej,
- nauka działania wyszukiwarek pod względem marketingowym,
- zapoznanie z kampanią AdWords, jej funkcja, projektowanie i zarządzanie,
- istota pozycjonowania i optymalizacji,
- promocja w social media,
- zastosowanie banerów reklamowych,
- kontrola efektywności e-marketingu,
- projektowanie kampanii reklamowej w Internecie,
- tworzenie strony internetowej,
- wykorzystanie Google Analytics.

Lokalizacja

KREATOR Sp. z o.o.
ul. Kazimierza Wielkiego 27c
50-077 Wrocław

Położenie na mapie Szkolenie „Skuteczny e-marketing”

Opinie o usłudze Szkolenie „Skuteczny e-marketing”

Nikt jeszcze nie napisał opinii.

Inne usługi z kategorii E-Marketing