Szkolenie "Efektywna komunikacja z klientem"
Opis usługi Szkolenie "Efektywna komunikacja z klientem"
Szkolenie "Efektywna komunikacja z klientem" przeznaczone jest dla osób, które w swojej pracy mają nieustanny kontakt z klientami. To zapoznanie się ze wskazówkami dotyczącymi tego, jak rozmawiać z ludźmi, by dominować w rozmowie, skłaniać ich do naszych idei i być rozumianym.
Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni.Cel szkolenia
Uczestnicy poznają metody dobrego argumentowania, perswazji i manipulacji w rozmowach z pracownikami bądź klientami. Zaczną tworzyć wizerunek silnego człowieka, wzbudzając szacunek u innych. W czasie rozmów będą posiadać umiejętności dotyczące skłaniania kogoś do swoich racji i udowadniania swojej siły perswazyjnej. Będą posługiwać się emocjonalnością w rozmowie, tym samym wpływając na przeciwnika. To także nauka odpierania ataków, walki z kryzysami i łagodzenia sporów.Program szkolenia
- wywieranie wpływu na ludzi,- elastyczność działań we współpracy z klientem,
- zdobywanie szacunku wśród innych,
- budowanie pewności siebie,
- motywacja w pracy,
- etapy rozmowy z klientem,
- umiejętne zadawanie pytań,
- słuchanie klienta.
Lokalizacja
Centrum Rozwoju Edukacji Niestacjonarnejul. Niepodległości 162
02-554 Warszawa